my lindskog

my lindskog

2011-04-04

home sweet home

vissa saker har jag faktiskt saknat; som att duscha med Tryck i vattnet istället för att behöva stå i en halvtimme och försöka få ut schampot (i ömsom jätte varmt eller Super kallt vatten), min egen säng och kudde så klart.. och sen var det nog inte mer!?!

däremot så lider jag i dag av dagen-efter-hemkomsten-ångesten med stort Å. erkänner att det är en aning skönt att våren (förhoppningsvis) äntligen kommit till Sverige men det är inget emot dom 25-27 soliga graderna jag har vant mig vid under semesterveckan. saknade också hotellfrukosten i morse, det otroligt lyxiga hotellet med Underbar personal och så bara känslan av att vara ledig..!!

antar att jag imorgon under min löparrunda kommer önska mig tillbaks till Teneriffa; finns inget bättre än att börja semesterdagen med löpning längs strandpromenaden (högst oväntat men inte desto mindre trevligt för det) tillsammans med älsklingen i endast linne och kortARE byxor; lovely!!

ps. ska försöka bota ångesten med jordgubbar och glass alldeles strax.. i think it could work ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar