my lindskog

my lindskog

2011-03-24

smygpremiär

för våren igår; för första gången på vad som kändes som Evigheter så lämnade jag vinterjackan hemma och valde skinjackan!! det kändes underbart men en aning kallt så det blir till att ha vinterjackan ett tag till i alla fall. införskaffade även vita låga convercs.. har trånat efter dom Riktigt länge och nu jävlar. så med andra ord är jag redo när våren behagas komma på riktigt!!
tyvärr blev det ingen date med Emelie igår eftersom hon sköt upp den på obestämd tid. därför känndes det extra skönt att luncha med 2:an (My alltså) idag. även om daten idag började Tidigt så hade jag avklarat frukosten när hon kom. även fått dansa loss till helt underbara Movits - Sammy Davids Jr. och som jag dansade, tur att jag var ensam hemma.
innan jag lämnar bloggen för denna gången (borde ta mig i kragen och bli bättre på att skriva) vill jag önska världens bästa twisted sister (självklart är det Caroline) ett Stort grattis på födelsedagen. får väl önska ytterligare en medlem i super trion, Frida, grattis i efterskott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar