my lindskog

my lindskog

2011-03-14

färskvara

kan man verkligen konstatera att kondition är, och det fick jag uppleva idag. lyckats lura med syster yster på Christines underbara baspass på Friskis (och hon Sa att hon gillade det i alla fall), saken var de att jag inte tränat på dryga veckan pga. förkylning, feber och annat elände. men nu är jag alltså åter på banan.. tänkte däremot försöka ta det lugnt med endast 4 träningspass denna veckan för att inte få ett bakslag.

ledig-dag idag. vet inte riktigt vad jag ska fylla ut den med; ska försöka städa eftersom älsklingen var underbar och tvättade fönstrena i helgen, borde ta mig till solariumet, kanske fördjupa mig i spin-pass-upplägget.. men mest blir det nog till att ta det lugn. och först ska jag ta igen lite av blogg-läsandet som blivit lidande av sista tidens sjukdom och jobbande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar