my lindskog

my lindskog

2011-03-18

en överdrift

och påstå att jag är bra på intervaller, men jag började behärska dom.. stundtals riktigt bra. men det var Innan jag blev förkyld och inte kunde träna alls på vad som känndes som en evighet. har förvisso inte kört intervaller idag, men jag minns dom från igår med skräckblandad förtjusning.. tillsammans med något som kan liknas en nära döden upplevelse. en applåd för Frida som kommer kick-ass på blodomloppet; intervall-träning is the shit!!

precis kollat på wimbeldon, filmen alltså, och kan nu lägga mig med ett leende på läpparna. dels för att den slutade så bra som jag inte vågade hoppas på men framförallt eftersom den gick på SVT; hade nästan glömt hur underbart det är att kolla på film (eller TV överhuvudtaget) utan en Massa reklamavbrott!!

ps. imorgon är det österlen och “lång”pass som gäller; tomelilla – gärsnäs            vill även passa på att hälsa föräldrarna med resesällskap en trevlig resa; klia några apor för mig med ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar