my lindskog

my lindskog

2011-04-21

kräkas

känner jag för att göra för andra gången denna eftermiddag/kväll. första gången var det intervallerna som nästan tog knäcken på mig. ikväll var det pizza. varför ska man alltid äta för mycket?? tror tyvärr inte att det är första gången denna helgen det problemet uppstår, är ju trots allt påsk.

imorgon är det den årliga äggrullningen. ska försöka gå in open-minded och inte ha några förutfattade meningar, även om det är svårt.. riktigt svårt!!

i helgen, det vill säga lördag och söndag (eller som vi också kallar det lill-tag och stor-tag), blir det jobb. jobbar bara tillsammans med bra människor.. trevliga, roliga löpande själar. så förhoppningsvis så svischar helgen förbi så att det blir måndag och jag får åka ner till österlen, eller rättare sagt ystad, och genomföra årets första tävling. endast 6km men min “coach” L-Å har ändå lagt upp en strategi.. allt jag behöver göra är stick to the plan; får se hur det går.

ps. i gott a feeling!?! ds.

1 kommentar:

  1. Jupp, det är väldigt svårt att inte ha förutfattade meningar för oftast så stämmer det in jävligt bra på vissa
    /Angeliqa

    SvaraRadera