my lindskog

my lindskog

2011-01-14

off-dag

eller snarare vecka; suck!! känns som att jag inte får något gjort det är bara jobb, träning och sova som gäller.. väldigt osocialt jag vet men får ta nya tag nästa vecka. har förhoppningsvis klättrat upp ur mitt mörka hål då.

trott min brist på energi har jag varit nere på resia och hämtat resekataloger.. pratat om en vecka med solen i slutet av mars och jag kan säga att det Verkligen behövs, vi ska bara komma överens om Vart vi ska åka!! även om det känns långt till slutet av mars, speciellt när den jäkla snön envis med att återkomma, får man väl tänka den som väntar på något gott..  

från det ena till det tredje: har också upptäckt att vi har gym i våran källare, eller rättare sagt jag har börjat Utnyttja den tränings-lokal vi har i källaren. så nu ska jag få snygga delta-muskler igen hade jag tänkt mig.. vi får väl se!?!

IMG_0812

2 kommentarer: