my lindskog

my lindskog

2011-01-18

motiverad

till max efter att ha ägnat dom senaste 2 timmarna åt att läsa massa träningsbloggar (dom jag föll för “följer jag” och kan ses via min profil). hade nästan kunnat bege mig ut på en runda Nu om det inte varit för att jag bokat in träning med syster; styrka/medel på Friskis. får väl låta min träningslust laddas upp under dagen och sen ge Järnet ikväll istället. men i morgon.. då är det åter löpning!!

imorgon kommer också min student. blev beslutat lite i sista stund, rättare sagt igår men vad gör det; jag tror det kommer gå alldeles utmärkt.. hoppas det i alla fall. kommer själv ihåg hur man var som T3; rädd, nervös och som en Liten svans.

nu ska jag se till att komma ur mys-kläderna. en runda på stan och sen solning.             ps. idag är jag faktiskt sjukt nöjd med min kropp.. känn på den!! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar