my lindskog

my lindskog

2011-01-30

ingen vacker syn

så känndes det i alla fall när jag sprang i dag; stum vad och trött knä. fort gick det inte heller.. det var vad jag trodde i alla fall. om det såg snyggt ut eller inte kan jag inte avgöra men det gick i alla fall fortare än jag trodde.

har hunnit med att avklara min jobb-helg, vilket är detsamma som hälften av mina fyra arbetsdagar-skov. lite trist att ha Två arbetsdagar efter helgen; brukar endast ha en. men jag har en date med My att se fram emot på onsdagen. men redan nu har jag lugnat henne att jag inte Ensam börjat simma i masters.. utan bara med gubbsen som också motionssimmar!!

1 kommentar:

  1. HAHAHA tack de lugnade mig! Blev först NÅGOT besviken men efter lite forskning med dig så drar jag tillbaka det ;)

    SvaraRadera