my lindskog

my lindskog

2011-01-19

avnjuter

scrambled eggs och bacon efter en riktigt Härlig löp-runda. hur skönt är det inte att Äntligen känna asfalten under fötterna igen, kunna trycka ifrån, inte behöva oroa sig för is och halka, bara låta tankarna vandra fritt istället för att leta isfläckar.. jag tycker det är Underbart. enda problemet är vad man ska ha på sig; det börjar bli varmare men fortfarande bara är några plusgrader men rätt fuktigt.. suck. idag lyckades jag inte riktigt pricka rätt; hade en tröja för mycket och halsduk behöver man nog egentligen inte längre heller..!!

på tal om kläder så har jag inte berättat att kläderna jag beställt kommit. så himla roligt att prova allt. det var endast ett par byxor jag måste skicka tillbaks. enda felet här är att det är ifrån vår/sommar-katalogen så nu väntar jag bara in rätt årstid så jag kan få använda alla nya kläder. fast det vankas ju en resa till värmen så jag kan ha smygpremiär då.

ps. dagens låt: Jennifer Lopez feat. Pitbull – on the floor ds.

1 kommentar:

  1. My, är du helt galen? När går du upp egentligen? =) Vi ses snart! Ps. vad fin bloggen har blivit!

    SvaraRadera