my lindskog

my lindskog

2010-02-13

så var det dax

OS.. och det är alltid lika roligt; eller inte. ikväll gick det ju inte allt för bra för våra skidskyttetjejer. här hade man väntat sig i alla fall en medaljchans O så är dom inte i närheten. då är det tur att det är en Massa dagar kvar med många tävlingar och ännu flera chanser till medalj; det känns skönt för en svensk sportfåne som jag!! något som inte heller är jätte roligt är att tävlingen arrangeras på andra sidan jordklotet vilket innebär en helt annan tidszon som leder till att man inte alls kan se på så mycket OS som man vill.. eller kan kan man ju men det kanske inte är så bra för resten av ens liv, antar att jobbet och träningen blir en aning lidande.

träningen har dock inte blivit lidande denna veckan. känner mig riktigt nöjd med mina 4 träningspass hitintills denna veckan. och imorgon blir det ännu ett, möjligtvis två om jag kan lyckas övertala älsklingen.

imorgon är det också dags för lufningen med stort L. behöver väl inte säga att jag är supernervös och kan behöva allt stöd jag kan få ifrån er motionärer?! för att jag själv ska ha dom bästa förutsättningarna ska jag krypa ner under täcket nu så att jag i alla fall inte har sömnbrist emot mig; också?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar