my lindskog

my lindskog

2010-02-09

back in the gym

och Guud vad skönt det var. har laddat batterierna i ca. 1,5 vecka O nu var jag riktigt taggad. älsklingen också så nu gör vi en ny satsning; två gym-tillfällen till denna veckan är planerade PLUS att ett spin-pass är bokat. imorgon är det dags för mig igen, jobbar ju kväll så har ingen tid att gå dit tillsammans, men jag tänkte ta mig an löpbandet. snart är, förhoppningsvis, snön borta och jag kan bege mig ut i löparspåret igen; men jag Måste verkligen få upp flåset så imorgon är det som sagt löpbandet som gäller.

ska även hämta ut biljetter till söndag, vad passar inte bättre än valentine’s day?! sen ska jag försöka handla Lite också; sådant som glömdes i måndags… och sen har jag en sak till inplanerat; men det är en Liten hemlis.

nu kallar soffan och resten av kvällen kommer tv-programmen avlösa varandra; Härligt!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar