my lindskog

my lindskog

2010-02-11

första låten

är klar till höstens pass, det gäller att vara ute i tid och när man hittar en bra låt så gör man. lite sorligt att sista avsnittet av made in sweden precis har sänts men får väl försöka få tag i skivan. och kom ihåg var ni hörde det först; fameous på Mitt pass!! alla andra är wannabees.

nu ska jag krypa ner i sängen och ladda inför morgondagen; sista jobbpasset för denna veckan, ser verkligen fram emot TVÅ lediga dagar.. ser tyvärr inte fram emot LUF’en på söndag (SUPERnervös men förhoppningsvis kommer det massa motionärer; pleeease). ser också fram emot att Äntligen få se let’s dance igen; har ju jobbat två fredagskvällar i rad, dessutom har jag missat reprisera också.. men imorgon ska det bli ändring på det.

något mer det ska bli ändring på är M&M-seperationen, snart blir det en fika, det Måste det bli. inom den närmsta tiden kommer förhoppningsvis my och theo till hbg; så jag kan visa dom my place.. och slutligen emelie och christoffer, får vi inte besöka huset kan väl vi fika (i alla fall du och jag emelie?!).

1 kommentar:

  1. Haha! Klart ni får. vi har ju faktiskt försökt bjuda hit er, då hade ni ju viktigare grejor för er! :)

    Förresten är jag en jävel på att fika. Men det är klart ni skall komma hit en dag! Snart går Emelie hemma alltid vilket ger oss en del fler dagar att välja mellan!

    Hoppas allt är bra där på västfronten.

    SvaraRadera