my lindskog

my lindskog

2010-02-03

ljuv musik

i mitt kök; and i LOVE it.. äntligen har vi tagit oss i kragen och fixat en “köksradio” och, som sagt, jag bara Älskar det!

något annat som jag tycker om är att jag är haft en Ganska bra arbetsförmedling, men det är alltid lika kul att kunna hjälpa till. dessutom så handlar allt om kontakter nu för tiden.

något som jag inte gillar lika mycket är att dagen efter snökaoset så ställer man in Varannan avgång, vilket innebär att jag får komma till jobb tidigare än tidigast eller någon minut sen. kan inte fatta att det ska drabba oss dagen Efter, men det är och andra sidan inte mycket att göra åt det.. kan jag smitta in om 3:an och lura till mig lunch imorgon hos min kära moder.

nej nu kallar duschen sen hinner jag kanske ett avsnitt gery’s till innan det är dags att plumsa ut i snön och försöka ta sig till landskrona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar