my lindskog

my lindskog

2010-02-23

en ursäkt

till curling-tjejerna; varje gång jag tänkt titta på en match så går det Absolut inget vidare. så inatt när ni spelar kl:o4.oo har jag bestämt mig för att stå över och hoppas att det går bättre!!

en kväll till på jobb sen är jag ledig TVÅ dagar innan helgpassen ska avklaras; försöker att inte räkna dagar och arbetspass innan semestern men det lockar.. speciellt när inga vårtecken alls är påväg till kalla, SNÖIGA sverige.                                                            har inte direkt tänkt sova mig igenom ledigheten; bokrean tänkte jag besöka, måste handla för kylskåpet ekar tomt, ska imorgon en sväng till höganäs och hålla danspass (kl:18.15) och på torsdag höjdpunkten: my och theo kommer på besök!!

nu ska jag ta ut lasagnen och gör mig en porting till jobb innan jag O nova rullar ner emot knutan; är det för mycket att hoppas på att tågen går i tid?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar