my lindskog

my lindskog

2016-04-27

tomrummet

som uppstår efter att tävlingen är avverkad och löparprogrammet slut har infunnit sig, och jag saknar lite motivationen till att springa men hoppas att det ger med sig.. ska försöka få in några tävlingar för att höja motivationen och sen dröjer det inte så länge, närmare bestämt fem veckor bara, innan programmet drar igång igen inför Malmö halvmaraton.

här hemma har det mest varit sjukstuga sedan vi kom hem (svårt att känna för löpning med sjuka barn); först hade Liam ett dygn med feber och fick bland annat kurera sig hos mormor ett par timmar under eftermiddagen så både F och jag kunde jobba. natten till igår tog Lucas över staffet-feber-pinnen, idag var det trots allt bättre efter nästan ett dygns sömn, vila och mys i famnen. inte så passande då jag hade möte på jobb men han klarade av att hålla sig någorlunda lugn den stunden och sen somnade han i vagnen så jag kunde jobbat lite till.

väl på förskolan för att hämta storebror fick vi höra att han vunnit första pris under dagens utflykt; skitigaste (och gladaste?) unge.. kan väl inte riktigt påstå att jag blev förvånad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar