my lindskog

my lindskog

2010-10-12

what a feeling

massa härliga känslor idag. började så smått med tvätt-tid; lite duktig känner man sig efter åt i alla fall. sen bar det av till lund och en fika med Emelie & Minnah; hur underbart som helst.. och lite abstinens fick jag allt!!                                                                   efter mycket prat och Lite fikande så var det till att sätta sig på tåget igen, nu till helsingborg. åter ett ortoligt givande danspass; mina motionärer är bäst (jag vet att jag sagt det innan men Så är det), dom ger så mycket.. speciellt det där lilla extra som känns mycket bättre för mig än alla fina ord jag får höra efter passet. fast jag gillar dom också!!

nu är det TV-mys i soffan och jag ska laga mig en kopp the. han faktiskt med en sväng in om te huset i helsingborg. har dock lite ångest över vilken smak jag ska välja; båda två luktar ju så gott!?!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar