my lindskog

my lindskog

2010-10-17

girls night out

var det igår när det vankades tjejmiddag hos My. ett riktigt härligt gäng som drack och åt gott, pratade massor och sjöng singstar!! en toppenkväll helt enkelt.

lite segt att komma upp idag dock när klockan ringde 08.30.. en timme senare hade jag tvingat i mig frukost och laddat upp med Mycket vätska (vatten till skillnad från igår) för då kom mormor och hämtade mig. kl: 11.oo gick straten för eslövs-loppet; vi vann så klart våra klasser, i min var vi två och mormor var den enda i sin!!

resten av e.m har varit lugn; en sväng till ÖoB, veckohandlat på Coop Forum och nu står mina GI-bullar. älsklingen har varit ännu duktigare (för han har inte bara hjälpt till med bullarna) utan även rensat avloppet i duschen (bläää), dammsugat och moppat golven.

IMG_0633 caroline, my, lina, annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar