my lindskog

my lindskog

2010-10-25

nära döden

upplevelse; fast en aning svettigare, skönare och musikaliskt, var Jeanettes intensiv-pass. kan säga att jag blev glatt överraskad och hade jag inte haft sådan träningsvärk ifrån mitt eget puls-pass igår kan jag nog inom en snar framtid klara alla situpsen.. armhävningarna och andra sidan är definitivt inte min grej!!

något som var raka motsatsen till dagens träning är helgens date. självfalet mellan mig och älsklingen. lördags kvällen tillbringade vi på Oasen i Helsingborg: mysigt, gott och behövligt!! njöt gjorde vi verkligen båda två.                                                                  på söndagen var det åter Helsingborg som gällde. nu för Friskis och sedan IKEA. tyvärr gjorde alla helgens upplevelser att ledigheten kändes väldigt kort. men det är ju trots allt bara fyra dagar kvars till nästa; måste tänka positivt!!

DSC00282

1 kommentar:

  1. Vilken tur du hade som jobba med mig idag, så att en av dina arbetsdagar gick snabbt :-)). ja du, vissa har en förbaskad tur. Kram Lotta

    SvaraRadera