my lindskog

my lindskog

2010-09-13

personbästa

efter P.B. Det är som my säger: detta är verkligen mitt löpar år!!

förra veckan hände det Otroliga på milen… har länge sagt att jag någon gång vill komma ner till 45 minuter och jag gjorde det; TVÅ gånger om. först på iForm-loppet (som b.t.w var en Jätter rolig grej med jobb) och sedan på tjejmilen. nästa löpar-händelse var lördagens halvmara i Veberöd; första tävligen som klubblöpare för GF Idrott och det slutade Så lyckat med både PB på 1.46.40 och en 2:a plats (dock bara 4 deltagare i min klass men ändå)!!

precis sett biggest loser via TV4 play.. lite pinsamt att jag sett fram emot det så men inte hade en anning om att det börjat.. men taggad blev jag på att själv ge kroppen en omgång, så tar nog trappan ner till mitt lilla gym och ställer mig på löpbandet. blir nog bara powerwalk för lite mör är jag trotts allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar