my lindskog

my lindskog

2010-09-23

arg som ett bi

är jag på hyresägarna till vår förra lgh. ingen flexibilitet eller intresse över att hjälpa hyresgästerna Alls.. det är tacken för att man betalt hyra. men SJU dagar till sen är lgh och ägarna ett minne blott.

älsklingen ska jobba över idag Igen. jag ska väl inte klaga, bättre än att han inte haft något jobb att gå till alls… och så får jag ju en ursäkt att hitta på något; så en hel del träning har det blivit denna veckan. men motion är meditation för själen!! men tillbaks till detta att han jobbar; hade ju varit mysigt om han hade varit ledig nu när jag är ledig för i helgen så jobbar jag ju!! men lite mys ska det nog allt bli.

så ska jag vara barnvakt i morgon åt Theo.. får se om jag blir helt avskräckt eller om jag får mersmak för det; återkommer med rapport om det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar