my lindskog

my lindskog

2010-09-29

meet cute

eller bara underbart möte idag när min Caroline var på jobb för att ordna med lite saker; blev så lycklig av att se dig igen gumman att det gjorde hela min C-tur!! kan inte riktigt fatta att vi bara kännt varandra drygt ett år för som vanligt blev det en Massa prat, om precis allt möjligt: bra och dåliga händelser, pinsamma saker, spännande och förväntansfulla tider.. stort och smått helt enkelt med en del överraskningar!!

nu är det sängen som gäller. måste ladda för imorgon då det är klubbmästerskap med GF Idrotts Friluftssektion.. tror faktiskt jag vinner min klass, eller kommer sist eftersom jag är alldeles ensam; fast det rä skönare att se sig som vinnare än förlorare.

ps. lite smått förälskad i Indestructible (acoustic version) av Robyn ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar