my lindskog

my lindskog

2010-09-26

ännu en söndags-förmiddag

har spenderats på Friskis & Svettis Hbg med dom Bästa motionärerna man kan tänka sig; utan er hade jag Aldrig orkat.. och att ge det där Lilla extra fast klockan inte passerat 11.00; UNDERBART!!

nu bär det snart av till jobb. ska bli riktigt roligt faktiskt; jobbar med bra folk, har lite att små pyssla med och så är jag ledig TVÅ dagar efter att detta passet är avslutat.. ingen ångest över det Alls faktiskt!!dessutom så vet jag att när jag slutar så är det inte långt kvar till ett nytt avsnitt av Jersey Shore och det är ikväll det ska hända om jag förstått det rätt.. sanningens ka komma fram och jag väntar emd spänning!!

ps. imorgon gäller det, håll alla tummar och tår ni kan för att besiktningen skall gå bra så att vi är av med lgh sedan. hur det än går är i alla fall älsklingen också ledig; när hände det senast att vi var lediga samtidigt?! så Lite gläds jag åt morgondagen i alla fall ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar