my lindskog

my lindskog

2016-06-20

dubbelpass

är något jag inte sysslat med sedan barnen kom till världen. har väl någon gång kört två pass samma dag men aldrig efter varandra.. tänk att det en gång i tiden tillhörde min vardag; märks att man inte är 20 längre!!
det är väl egentligen inget jag förespråkar men nu när sommarschemat dragit igång på Friskis finns det rullande-pass att täcka och imorgon är det min tur, på onsdag mitt schemalagda-pass och på torsdag ska jag förutom bröllopsförberedelser försöka hinna med intervallerna.. för att inte hoppa ett löppass denna vecka men samtidigt kunna gå på stepen fick det bli både och, efter att barnen lagt sig.
lär väl kännas i benen imorgon men ikväll gick det lite bättre på stepen och automatiskt blir det då också mycket roligare (och jobbigare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar