my lindskog

my lindskog

2015-04-04

veckan

bara springer iväg.. men så är det kanske när förgående vecka försvann av förkylning och det är så mycket att ta igen;
tittat över maratonprogrammet, kommit underfund med att jag fortsätter där jag slutade och istället för att hoppa över en vecka slå ihop dom sista (nedvarvnings)veckorna istället. det innebar att i tisdags fick jag ihop 14km genom att springa till förskolan följt av 9km löpband i 5minuters-tempo och slutligen transportjogg hem (vilket gick betydligt lättare då det var medvind och 8kg i vagnen framför mig istället för 23). i onsdags stod det 800m intervaller på schemat, eftersom vi var sena blev uppvärmningen nästan 4km och när jag fick sällskap på löparbanan av brandmän och uttagningsadepter kapade jag 10 sekunder per intervall!! har redan nu ställt klockan så det hinns med frukost i god tid innan en tidig långrunda ska avverkas.

självfallet har vi också försökt njuta av det fina vädret när solen varit framme ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar