my lindskog

my lindskog

2015-04-06

utvärdering

av mig själv så här åtta månader efter förlossning;
konditionsmässigt är jag ganska bra, för visst krävs det lite mer än vilja för att klara av en 26kilometrare i 5:20-tempo? (gårdagens runda var dessutom underbar; frisk luft, lätt frost när jag började, solen på väg upp, morgondis och hyfsat folktomt). skulle kunna vara lite mer jämnare och snabbare, men jag kämpar på med intervaller och försöker intala mig att 5minuters-tempot kommer..
så kommer vi då till styrkan, som är nästintill obefintlig och ett utseende som påminner mer om innan födseln. men nu ska det bli ändring på detta, ska återuppta Olga-styrkan kontinuerligt och försöka vara restriktivare med det goda.. visst hade det varit kul att återse min vältränade innan-två-graviditeter mage men försvinner bara pluffset blir jag nöjd.

idag har vi avslutat påskhelgen på bästa tänkbara sätt; utomhus njutandes av solen, med trevligt sällskap från Österlen ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar