my lindskog

my lindskog

2015-04-15

lite försent

att vara efterklok, och det känns jäkligt surt just nu och igår hade jag ett riktigt mentaltsammanbrott..
sedan föra blogginläggets långpass (precis i början av det faktiskt, i Glumslövsbacken ouppvärmd) har jag haft ont i sätesmuskel/bäckenet, främst vid löpning men lite ömmande alltid. har inte sprungit något långpass på 1,5vecka  men har inte vilat heller och även fast jag försökte vara ordentlig på passet igår med lågt tempo i början och strech efter 3km så slutade det med avbrytande och varvandes & lufsa hem..

efter lite googlande på smärta i sittbenet vid löpning såg jag ju inte allt för ljust på framtiden, MEN nu har jag bokat tid på idrottsskademottagningen och beordrat mig själv löparvila fram tills dess (23/4).
målen är redigerade till att kunna genomföra maratonet istället för under 4h, och får/kan jag springa halvmaratonet  är det en bonus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar