my lindskog

my lindskog

2014-12-07

enda missen

denna träningsveckan är att det uteblev en långrunda, dvs. 10km eller mer. målet tills maratonprogrammet börjar i slutet av januari är ett långpass, intervaller (just nu x5) och så ett tredje för att kunna summera minst 20km..
intervallerna, som ju ger absolut mest men som jag drar mig för att göra, brukas sparas till helgen. men dom avverkades tidigare i veckan så idag behövdes det bara avverkas en runda. tänkte få till det igår i Gärsnäs men sällskapet var ju så trevligt. så istället fick det bli transportjogg hem från föräldrarna.
har handlat på mig något jag suktat efter länge; löparhandskar och pannband. så nu ska jag bara hitta en mössa med håll för tofsen så är jag redo för vintern!!
varför denna satsning vintertid? maratonet självklart, men vi har fått superfina klubbkläder och då vill man ju inte bara snyggspringa utan leverera lite resultat också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar