my lindskog

my lindskog

2014-12-26

ångest och skam

över att förra veckan blev så träningsfattig, och att ursäkterna är sjukstugan (som jag väl inte kan hoppas på är över?!) och jobbhelg..
denna vecka har jag försökt ordna upp och gottgöra; genomgång av passet i tisdags och jogg i onsdags. planen var intervaller igår men det var inte aktuellt pga. halkan utan dom sparar jag till helgen tillsammans med en långrunda. under förmiddagen väntar ny genomgång av passet, den förra gick förvånadsvärd bra och nu efter några justeringar hoppas jag kunna kalla mig färdig teoretiskt..

vill tipsa om att idag, precis som den 26:e andra månader, kan man i mån av plats träna grattis på Friskis. skulle dagen vara uppbokad med annat får du ny chans den 6/1 då nordvästra Skånes föreningar erbjuder en sexa skånske (schema hittas på hemsidan www.friskissvettis.se/landskrona)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar