my lindskog

my lindskog

2012-06-07

en fuling

som gick hem. glömt att boka tvättid och för första gången sen vi flyttade hit fanns det ingen annan tid som passade förrän om en vecka. vi fick snällt låna svärmors maskin men tråkigt och jobbigt att ta ner tvätten där. men när jag går ner för att dubbelkolla tiden jag bokade tills nästa gång stod maskinerna fortfarande tomma fast att passet startade för TRE timmar sedan. då bestämde jag att det var nog ingen som lär ta illa vid om jag använder tvättpasset istället, och än är det ingen som hört av sig.

inser nu att jag glömt skryta om att gårdagens löprunda uppmätte F E M kilometer och att jag återigen hade en km-tid på under 6min!!
om det är någon annan, lite mer vältränad, som söker en söndagsutmaning föreslår jag hildesborgsloppet; 7.3km härlig terräng med start kl:11 vid Lill Olas, efteranmälan senast 1h innan start. utlovas trevliga funktionärer i mål som delar ut vatten.. just precis me and my grandpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar