my lindskog

my lindskog

2011-11-22

riktigt nöjd

med dagens röjning. även om jag inte slängde allt för mycket så blev det åtminstonde lite välbehövd omstruckturering.

i samma veva när jag var uppe på vinden så hämtade jag, äntligen, ner min vinterjacka. inte för att det direkt behövs då vädret är relativt ljummet, med tanke för att vara i slutet av november!!! kan dock inte längre knäppa skinnjackan och det är inte så där jätte roligt att alltid gå med tjocka tröjor. så nu breddas utbudet av kläder till även lite tunnare koftor och tröjor *woohoo*. passade även på att plocka med mig halsdukar, mössor/pannband och vantar (som i och för sig lös med sin frånvaro) ner.. har därför lämnat in en bäställning till min kära mor  för att komplettera lite.

1 kommentar:

  1. Får vælbehagliga rysningar nær jag læser din blogg :) Blir helt upprymd av alla førvæntningar. Underbart att høra hur bra allt gått før er! Næstan så jag vill hem och bearbeta mannen lite ;) Vi ses snart! / Frida

    SvaraRadera