my lindskog

my lindskog

2011-11-09

förstår inte

att det var fem dagar sedan jag senast satt och tittde på grey’s en f.m inför jobb. tiden har än en gång gått så himla fort. helgen blandades med jobb och i lördags e.m, kväll var det möhippa för My (danspass och Basilika b.la.), i söndags var det träningsvärk och veckohandling. början av veckan var det också jobb men måndagskväll tillbringades med Frida och Vjosa på madde’s; mysigt som vanligt!! igår var det inte bara min lilla systers födelsedag (stort grattis i efterskott) utan också äntligen dags för Ullared tillsammans med min kära mor. av alla saker på den långa listan (mest saker till vår lilla larv) som jag skulle kolla efter kunde jag bocka av alla utan tre. riktigt nöjd med allt och nu längtar jag ännu mer till h*n är här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar