my lindskog

my lindskog

2011-11-29

blåst

på julskyltningen, i dubbel bemärkelse kan man väl säga då den var inställd för att det utfärdats klass tre-varning. gick ändå en sväng i stan och hittade Ljusfatet. ska nog testa med lite mossa på för att skapa lite julstämning, och kanske någon annan lite julig detalj.. vi får se.

följer ju med glädje så mycket bättre och har sedan innan programmet gillat Lalehs röst, och det har ju inte minskat kan jag säga. däremot är jag nu b e r o e n d e av Wiehes jag ropar ditt namn.

nu får jag nog göra mig redo för att möta världen. ska träffa mormor om drygt 40min för att inhandla garn till en filt som larven ska få. sen blir det lite annan shopping; på coop så inget exemptionellt. ikväll är det möte med GF idrott och jag tänkte faktiskt att jag under e.m ska försöka ta mig runt två varv på slingan i lill-olas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar