my lindskog

my lindskog

2011-09-12

sköna helger

avlöser varandra. förra helgen var det tjejmilen i Stockholm och denna som gick tillbringades större delen i Gärsnäs med Sol, avkoppling och mys. men även denna helgen var det löpning men inte för min del, utan mormor och Frida fick dra det tunga lasset i lördags på Veberödsrundan. och dom var så Duktiga så!!

idag kom Äntligen dagen jag väntat med skräckblandad förtjusning på, och jag andas ut. jag vet inte vad jag inbillat mig men det var helt Fel i alla fall; allt var Bra och barnmorskan kunde konstatera att det var en livlig krabat där inne. vi fick inte bara en datum att se fram emot utan dessutom så konstaterade hon att det är 19+0 idag (och inte 18+3 som vi trott).

nej nu ska jag till mamms och fika, och så sklart visa lite fina bilder innan det är dags för att jobba!!

ps. jaa, jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar