my lindskog

my lindskog

2011-09-20

mysmorgon

i Häljarp med My och Theo, med bullar och prat.. kunde inte bli bättre. på hemvägen fick jag trampat in om ÖoB (ny deo b.la) och ica Krysset där jag fick handlat Läckbergs nya. blev glatt överraskad då jag faktiskt inte hade en aning om att den skulle komma nu. synd bara att jag inte kommit så långt på Boströms första men det ska vi nog ordna!!

har av olika andledningar svårt att somna men fördriver tiden i sällskap med en snarkande älskling och Nicklas Wahlgren på lugna favoriter. snart blir det till att njuta (hoppas jag i alla fall) av superstars via tv3 play där jag självklart håller på team grön..

sen får jag förhoppningsvis några timmars sömn. skönt att jag ska vara ledig i från jobb några dagar..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar