my lindskog

my lindskog

2011-09-18

100 meter

sedan dog min kära mp3-spelare. kan ju konstatera att dom resterande 5,5km blev Otroligt långa. som tur är så var det underbart löparväder även idag. fast jag måste erkänna att fredagens löprunda med höstsol och ingen blåst var aningens bättre, då hade jag ju dessutom musik-sällskap.

trevligt sällskap har det även varit i veckan med fika tillsammans med Frida i Hbg och besöket i Kävlinge hos Caroline och Emilia. på tisdag ska jag trampa ut till Häljarp för att träffa My och Theo innan jobb; det ska ochså bli riktigt trevligt.

nej, nu får jag packa ihop mitt pick och pack så jag kan bege mig till jobb. hoppas att älsklingen kommit fram till Gärsnäs, och att resn tillbaks (med tåg) går bra.. han är ju inte direkt en van skånetrafiken-resenär!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar