my lindskog

my lindskog

2011-05-08

underligt

hur klimatet kan göra att en sträcka känns olika långt.. inte för att jag sprungit 25km förut (och jag är Jäkligt stolt över att jag gjort det) men jag tror att det hade känts lite bättre om det inte hade varit fullt lika varmt som idag. därför är det kanske bra att maratonet jag ska springa, mitt i sommaren, startar kl:17.oo; jag ser det inte som ett problem längre (som jag gjorde innan) däremot så tycker jag fortfarande att det kommer bli svårt att räkna ut hur, vad och när man ska äta!?!

en annan sak som är underligt är känslor; hur man kan vilja något så mycket men samtidigt veta innerst inne att man skulle bli överlycklig om det inte sker. överlycklig skulle jag däremot bli om Frida kom till jobb imorgon, vet ju tyvärr att det inte kommer ske. därför önskar jag dig lycka till vännen, med att hitta ett par nya löparskor; för det nya jobbet komer du klara galant!!

1 kommentar: