my lindskog

my lindskog

2011-05-12

effektiv torsdag

och en riktigt skön ledig dag har det varit som började med tvättning kl:o7, okej jag erkänner att Lite sovmorgon inte hade skadat. därefter så varvades tvättstuga med B.B-avsnitt (ja jag är fast Igen). strax innan 12 bar det av till Seglarpaviljongen för lunch i sällskap med mor, Mim och Björn. trevligt men väldigt mäktig falukorv var det!! sen följde en runda på stan. blev inte handlat något idag men fastnade för en klänning på Påulander Design.. får se om jag kanske handlar den vid senare tillfälle; ska ju faktiskt på 60-års kalas till sommaren!!

effektivast var jag ikväll; torsdagar innebär ju intervallträning med GF Idrott. riktigt många var vi ikväll också.. det sporrar ju och jag tog i riktigt ordentligt. nästan lite för bra för dom två sista varven var rena mardrömmen men efteråt är det Riktigt skönt. och det sägs ju ge resultat så hoppas verkligen på pers nästa helg under Gbg-varvet!!

ikväll tänkte jag däremot inte vara allt för effektiv. kvällsmaten är snart färdig. blir väl några B.B.T-avsnitt innan Eurovision drar igång; hoppas bara det går bättre än förra året.. annars vet jag inte vad jag ska titta på på lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar