my lindskog

my lindskog

2010-04-19

Splitter nya blåa glänsande sockiplast

fast det var ju så klart nya nike air pegasus+ 26, säsongens färg är lila.. så snygga. vet dock inte om dom är Riktigt bra.. fast jag intalar mig själv att dom inte är insprungna än. har jag haft samma märke och modell i 3 år så kan dom väl helt plötsligt inte passa. köpte ju som sagt inte skorna nyligen utan för dryga veckan sedan. och just nu (efter en löparrunda) så är jag så fylld av spring-endorfiner man kan bli och jag kan inte fatta att jag bangat för att det blåst Lite. nej; det får bli slut med det nu!!

imorgon är jag äntligen ledig, haft tre morgonturer på rad nu, inte alls särskilt roligt men imorgon kommer belöningen. dessutom så blir det fika med My; mycket bättre kan inte dagen bli.. eller jo vänta, jag har ju medeluls pass¨på kvällen (17.30 city, Hbg).

nu kallar tvättstugan innan jag ska slappa i soffan framför en film tillsammans med älsklingen; för det är jag Värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar