my lindskog

my lindskog

2010-04-01

påsk

är det snart. ett jobb pass kvar, A-tur imorgon.. det vill säga dag. lite tråkigt att älsklingen är ledig; får jag bli en skånetrafiken-pendlare igen. men jag har en ny bok så det ska nog inte bli några problem.

även om påsken bara innebär två lediga dagar för min del så är det ändå en del inplanerat: hornsgatan och mina föräldrar imorgon för påsk/födelsedagsfirande, till gärdsnäs och fredriks föräldrar på lördagen då sommardäcken ska på.. själv tänkte jag ta mig en löparrunda. på söndagen är det friskis O medelpulspass som gäller innan det blir lite shopping. ska försöka besöka mormor O morfar på eftermiddagen för att hämta hennes nyinköpta MP3; som jag ska ladda med musik.

nu ska jag nanna kudden; tidig dag imorgon.. men får förhoppningsviss stämpla ut tidigare än 15.30!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar