my lindskog

my lindskog

2010-04-23

begär

efter nya skor har jag. garanterat inte behov men Begär.. speciellt efter att ha sett så ska det låta med pauline; hur snygga skor hade inte hon på en skala?! röda dessutom. somrigare kan det inte bli.  efter att ha varit på HM med syster i dag så känner jag att det är inte bara sko-garderoben som måste rustas upp; kläd-garderoben behlver det också. men så var det ju det där med behov och begär igen..

har varit på banken (precis som alla andra andra kändes det som) idag och Äntligen bokat en tid för rådgivning; massor av vuxenpoäng på det. fick lite lätt panik efter att sett på lyxfällan igår så nu tog jag mig i kragen och fixade en tid i alla fall.

nämnde innan att jag även träffat suster idag, alltid lika roligt. känns lite tråkigt att hon först idag berättade saker, Viktiga saker, som hänt för flera veckor sedan. och andra sidan har vi inte haft quality time på evigheter så hon är förlåten. har också hunnit med att gör kylen glad; nu är den full av mat. så mycket roligare det är att öppna den nu än när den står helt tom. inte lika roligt att laga maten men det ska väl lösa sig..

flexdagen (för det har jag väl sagt att jag haft idag?!, vilket innebär en sammanhängande ledighet på TRE dagar *WooHoo*) avslutades med Wallander; det finns så mycket i denna film som jag vill kommentera men som jag inte kan eftersom jag tror att Caroline inte sett den ännu men att hon garanterat kommer läsa detta inlägg och tjja.. jag får väl lägga locket på helt enkelt.

imorgon är det skåne-runt som gäller. vi har bestämt oss för att hitta På någor nu när vi äntligen är lediga båda två. inte bara göra något utan Se saker, uppleva något nytt. men en tur inom hörby behövs inte; äntligen så har inbjudan dit kommit. jag tackar så mycket för förtroendet och återkommer till dig imorgon Emelie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar