my lindskog

my lindskog

2010-03-25

grey’s anatomy

maraton har jag haft idag. är inne på säsong fyra, och kommer nog beta av disc till imorgon innan det är dags att gå på lunch-dejt med mor O syster.

har även pratat med min christina på jobb, Caroline; vi är inte lika dark and twisty, ligger inte med lika många läkare (Inga för att vara exakt) och kanske är hon inte min Person.. men hon vet Lite mer om mig än dom andra på jobb, det är alltid lite extra kul att se att just vi jobbar tillsammans..  vi är trotts allt the young generation, Minstingarna!    var inte bara trevligt att höra din röst vännen utan även skönt att höra att det Finns något positivt i din tillvaro. Håller tummarna för att det ska bli mer av den varan för dig; förtjänar du.

nu tänkte jag krypa ner i sängen. övergå från tv-serie-drama till deckar-läsning. älsklingen tänker inte öppna sin bok; och jag är väl inte direkt förvånad.

ps. första Friskis-passet på evigheter, jag “rockade” kanske inte (svårt med den hostan jag har) men såå Jäkla skönt att få vara tillbaks ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar