my lindskog

my lindskog

2010-03-13

11 timmar kvar

och jag kan säga att jag kunde fått en bättre uppladdning: i onsdags brött helvetet ut. magsjuka är Inget jag önskar min värsta fiende: Fy Faan säger jag bara. torsdagen låg jag ganska utslagen, och dehydrerad, i soffan för att på fredagen så smått börja vakna till liv igen och inse att Shit snart är det semester och det är Lite saker som måste fixas Nu innan det blir helg. idag har det varit Ännu mera sånt fixande; och som vanligt håller jag alltid på med dom där Viktiga små grejorna in på små timmarna. min egen förklaring till det är för att jag ska tränga bort Ångesten över flygningen och inte lägga huvudet på kudden förrän jag är riktigt, riktigt trött. Somnar man dessutom ganska sent och ska upp tidigt innebär det att man nästan, garanterat, sover på planet; vilket är Ännu bättre.

måste passa på att tacka alla som hört av sig för att höra hur jag mår osv. ni vet vilka ni är och det betyder jätte mycket. en BAMSEkram till mormo som körde kräkexpressen ifrån landskrona lasarett till helsingborg. tack även kära kollegor för alla råd och tips: fredrik har klarat sig (han skyller på bra immunförsvar men jag vet i faan) så i morgon bär det av.

hörs om dryga veckan, ska tänka på er Lite därborta i solen, värmen.. sakna mig inte för mycket!!

ps. rätt låt vann Inte och Snälla låt mig inte komma hem till ett sverige där willy är i final i let’s dance.. SNÄLLA?! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar