my lindskog

my lindskog

2010-03-01

ångest

över att jag inte tagit mig till Friskis idag; men jag Lovar att jag ska dit imorgon.                                                                                                                       över att det återstår Ännu ett kvällspass på jobbet; men imorgon är jag ledig.                                                                                            över att solen försvan lika snabbt igen och nu är det åter regn O snö; men snart am i walking on sunshine.                                            över att jag ser det svarta hålet komma närmare; men jag ska verkligen kämpa för att inte trilla dit. och skulle jag det så reser jag mig upp igen!!

nu ska jag se på ett avsnitt av grey’s, eller två.. det är botmedel mot ALLT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar