my lindskog

my lindskog

2009-12-09

tragiskt

så kan visa människors liv beskrivas, och inom vården ser man en hel del. till råga på allt så läser jag nu uppföljaren till ving klipptängel, en självbiografi om en tjej som inte bara är schitzofren utan även missbrukare sedan hon i princip var elva...kan bara säga ett ord igen: tragiskt.

lite mindre tragiskt är att syster och jag ska "va" på tisdag. första ska hon följa med mig och hålla handen sedan blir dte lite roligare aktiviteter: väla och julklappsshopping. så snälla ni; ni som inte har handlat era julklappar gör det Inte på tisdag, i alla fall inte på väla.. Tack!!

en Liten snabb reklam hinner jag med innan jag kryper upp i soffan tillsammans med älsklingen:
fredag 11/12 kl:17.30 danspass, FoS Landskrona
lördag 12/12 kl:11.00 danspass, FoS Höganäs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar