my lindskog

my lindskog

2009-12-07

slut

på stegtävlingen är det nu. känns ganska tomt utan räknaren, har ju trotts allt haft den större delen av dygnet i FYRA veckor. och andra sidan är det ganska skönt också; behöver inte kontrollera så att den räknar stegen, man behöver inte längre gå utan kan få ta bussen eller hela tiden tänka att man inte får vila för då tappas det steg... synd bara att inte alla i laget tänkte så. ännu tråkigare var det att vi fick stryk av avd. 2, men grattis till dom. och Lite grattis för mig jag gick mest av alla tävlande, inte bara i mitt lag utan även laget från avd. 2.

i helgen har det varit mycket tärning, spinningen på lördagen var riktigt skoj. älsklingen gillade det med så vi ska försöka köra ett spinpass i veckan, utöver våra tre gympass. vi har också gått en hel del och varit på julmarknad på kaptens gården; riktigt gott med hembakade lussekatter.. årets första faktiskt.

på lördagkväll kom föräldrarna hit och inspekterade hallen och sovrummet, blev massa beröm, god mat och trevligt sällskap. i söndags var vi inte dom som tog igen oss utan kl:10.00 stämplade vi in till gymmet och körde igång. efter att vi hade varit hemma och duschat blev det en tur nere på stan. inhandlade ett praktiskt pannband. inte ett sådan stor stickad sak utan en nätt liten grej som värmer mina små stackars öron. på kvällen var det bones x2 och sen lite film.

imorse snooza jag mig förbi vår morgonpromenad men imorgon tar vi nya tag; då är det gymmet som gäller. nu är det dags att packa väskan så jag kan ta mig till jobb.. undra vem som mer jobbar ikväll?!
ps. jag vet att bilden på hallen är på fel men jag har försökt ändra den Jätte länge och hinner inte mera nu... stadsbussarna väntar inte, inte ens på mig ds.

1 kommentar:

  1. Att en kvinna inte kan lyfta laget, trots det träningsflit du har är rätt otroligt!

    Snyggt ni fått i hallen!!

    Tänkte tipsa om: http://chandersson.blogspot.com/

    Tror det börjar röra sig där igen :) :)

    SvaraRadera