my lindskog

my lindskog

2016-05-15

varje helg

är det nästintill något bröllopsfixande; förra helgen provade jag min klänning, fick egentid med mannen i mitt liv på Väla och han i sin tur hittade (bland annat) kostymen till stora dagen.
denna helgen har vi varit Kronovall för att prata meny, tidsplan och få gå runt i den grönskande underbara miljön. han även med att ordna blommor och träffa vigselförrättare, men man kan ju vara sjukt effektiva när barnpassning erbjuds.
så inspirerad som jag var det inget ESC utan jag lyssnade bröllopslåtar, F tittade bröllopsvals på youtube så jag vågar fortfarande drömma!!

nu får jag ha tid med lite jobb, resten av familjen sover.. lite överraskad att storebror fortfarande gör det med tanke på att han somnade kl.18.13 (innan Tomelilla) men lycklig att lillebror tar sovmorgon som envist höll sig vaken hela vägen hem..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar