my lindskog

my lindskog

2015-06-12

vänner

är något utav det viktigaste vi har i livet, och denna veckan har jag varit med om två stora händelser.
ett kärt återseende i början av veckan; lekande barn, som vanligt härligt snack och en hel ikea-kasse med kläder att lägga i växa lådorna.
igår var det dags, fast vetskapen funnits där går det inte riktigt att föreställa sig hur det känns att krama om en riktigt god vän och kär kollega. jag önskar dig och världens finaste döttrar en trevlig resa och stort lycka till på ert nya äventyr; störst av allt är kärleken ❤️
jag vet att vi kommer höras igen och förr eller senare ses (får kanske ta tag i flygrädslan för er skull). vi är oändligt tacksamma för att ni tog ert tid så barnen fick leka en sista gång!!

nu laddar jag och mina dubbel L inför helgen; jobb för min del och förhoppningsvis sol och lek för deras!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar