my lindskog

my lindskog

2013-06-13

idag

gjorde jag något som aldrig skulle få ske; använde leggings som byxor utan att ha klänning, kjol eller tunika till!! jag har den fasta åsikten att vilken kroppsform man än har så är leggings ett komplement till ett annat klädesplagg för att det inte ska se naket ut.. nu såg jag inte så naken ut då jag även hade ett lite längre linne U N D E R regnkläderna (vars varma byxor inte andas).

något annat ovanligt som hände idag var att jag sov till kl.07.35 då lillfisen vaknade.. även han var trött (och röd) efter alla nattens blöjbyte så det passade oss nog båda med sovmorgon. förhoppningsvis börjar han bli bättre, mindre röd i alla fall, så kanske att förmiddagen i morgon inte blir så kort utan att vi hinner göra något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar