my lindskog

my lindskog

2011-07-20

tiden bara

rusar iväg. känns som man inte riktigt hinner med allt det man vill göra.. men det finns ju vissa fördelar nämligen att semestern närmar sig, fyra arbetspass kvar torsdag-söndag.

sedan sista så har älsklingen Äntligen fått sitt surprise party; han trodde att bara vi skulle ut och äta men väl framme på s/s swea (efter en bussresa från helvetet) väntade våra föräldrar, hans bror med flickvän och min mormor och morfar på oss.. det blev väldigt lyckat minst sagt!!

igår var det Äntligen tisdag och date med Frida. det blev ett par timmar med mat, prat, skvaller och planer inför framtiden.. så jäkla välbehövt för guud vad jag saknar henne!!

idag är det inte direkt strandväder, som jag hade hoppats på, utan istället får det bli fusk-sol med My. fördelen med att det inte är toppenväder är att jag slipper ha dåligt samvete för att jag under e.m tillbringar någon timme nere i gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar