my lindskog

my lindskog

2011-07-11

ett år äldre

kanske inte så mycket klokare (svårt att bli när man är så himla smart som jag) men något rikare på erfarenhet och även jag har tagit lärdom av händeler; både på gott och ont!!

så vad hoppas jag på av året framför mig.. först av allt att genomföra maratonet (jag är mycket medveten om ändringen av målet; men just nu känns genomföra mer realistiskt) och att njuta av ett vackert, förhoppningsvis soligt, Öland tillsammans med familjen inkl. Sis. den 29:e vankas det kramkalas!! i höst så blir det fler löpartävlingar, en “familje”-vecka i Turkiet med bara massa mys och härligt umgås. jag önskar mig en lagom vit vinter, inte alls lika lång som den 10/11. året avslutas med att fira min och älsklingens 3-års dag som förlovade (gud vad tiden går Fort). sedan väntar en härlig vår (för jag vill verkligen ha Vår och inte regn, slask och Snö) med nya äventyr; förhoppningsvis mestadels positiva. fortare än man kan ana så är det återigen den 10 juli och då joinar jag vuxenskaran med 25år på nacken!!

ps. tack alla (ni vet vilka ni är) som igår förgyllde min dag ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar